viernes, noviembre 16, 2007

Libro disco de Sisa



Un conte que canta i una cançó que conta. Aquest llibre és un homenatge al tema de jaume Sisa "Qualsevol nit pot sortir el sol", una cançó emblemàtica dins la historia de la música catalana. I´l.lustrat pel pintor Sergio Mora, el llibre recull la història i la lletra original de la canÇó d´en jaume Sisa.

Una divertida i delicada edició infantil que vol fer me´mòria de totes les generacions que han crescut amb aquesta música i de les que, de ben segur vindran.

pots trobar el disc sencer i altres reedicions i edicions especial den jaume Sisa a: www.kindustria.com

* La edición estaba prevista para las navidades pasadas pero unos problemas técnicos en la editorial han retrasado la publicación. No podemos dar aún una fecha concreta pero si podemos decir que pronto estará en las tiendas.

1 comentario:

aitana carrasco dijo...

aaaahhhhhh!!!!.... qué maravilaaaaaaa!!!.... yo quería ilustrar esa canción, de hecho tenía en mente un proyecto apra sacar libros de canciones ilustradas, como esta... grandiosa coincidencia... oye, qué editorial lo publica? o no es editorial?... yo tengo una canción chulífera, casi tanto como la de sisa, para ilustrar... felicidades...